Skôr než začnete s reklamáciou, odporúčame Vám nás kontaktovať a popísať problém, ktorý s tovarom máte. Poskytneme Vám úplné a odborné informácie a oznámime Vám, či sa naozaj jedná o vadu a či ju treba nie je možné odstrániť svojpomocne. Pokiaľ sa bude skutočne jednať o vadu, odporučíme Vám začať reklamačné konanie.
Nezodpovedáme za vady v týchto prípadoch:
Právo z chybného plnenia môžete uplatniť v lehote 24 mesiacov od prevzatia tovaru. U použitého tovaru je možné lehotu na uplatnenie práv z chybného plnenia skrátiť na 12 mesiacov, také skrátenie lehoty vyznačíme v potvrdení o povinnostiach z chybného plnenia alebo na predajnom doklade.
V prípade výmeny tovaru v rámci vybavenia reklamácie nebeží nová lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia! Lehota skončí 24 mesiacov od prevzatia prvého tovaru.
O reklamácii rozhodneme ihneď, v zložitejších prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto doby sa nezapočítava doba, kedy vadu musí posúdiť odborník. Pre popis vady, identifikáciu tovaru a preferovaný spôsob vybavenia reklamácie použite náš reklamačný list ( odt , docx , pdf ), ku ktorému priložte kópiu faktúry (daňového dokladu) alebo riadne vyplnený a potvrdený záručný list.
Akonáhle reklamáciu prevezmeme, vydáme Vám písomné potvrdenie, v ktorom uvedieme dátum a miesto uplatnenia reklamácie, charakteristiku vytýkanej vady, Váš preferovaný spôsob vybavenia reklamácie a spôsob akým Vás budeme informovať o vybavení reklamácie.
V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní.
V prípade, že nie ste spotrebiteľ, budeme sa snažiť vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase.
Reklamovaný tovar môžete osobne odovzdať na adrese FLOMAT sro, Zlepšovateľov 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka v pracovné dni od 8:00 do 16:00 alebo ho môžete zaslať na adresu FLOMAT sro, Zlepšovateľov 857/15, 700 30 Ostrava. Pre popis vady, identifikáciu tovaru a preferovaný spôsob vybavenia reklamácie použite náš reklamačný list ( odt , docx , pdf ), ku ktorému priložte kópiu faktúry (daňového dokladu) alebo riadne vyplnený a potvrdený záručný list.
Náklady spojené s dopravou tovaru k nám a späť, Vám budú uhradené pri splnení všetkých týchto podmienok:
Pozor, je možné preplatiť iba náklady v primeranej výške vzhľadom na povahu tovaru (napr. náklady za poštovné nie za taxi službu).
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať do 30 dní od vybavenia reklamácie. Ak tovar v tejto lehote neprevezmete, sme oprávnení účtovať primerané skladné či tovar svojpomocne predať na Váš účet. Na tento postup Vás však vopred upozorníme a prípadne poskytneme primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie tovaru.
Na darčeky, ktoré sú poskytované zadarmo, nie je možné uplatňovať žiadne práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacej zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy SR.