Zákaznícka podpora (Po - Pia: 8:00 - 16:00): +420 733 641 461

Košík je prázdny

Doručenie a zaplatenie objednávky - ceny, spôsoby a informácie

Ceny doručenia

Hodnota objednávky
do 100 Sk do 6 000 Kč od 6 000 Sk
GEIS - zásielková spoločnosť 5,50 € 4,99 € zadarmo
DROPSHIPPING - GEIS - zásielková spoločnosť 5,50 € 4,99 € zadarmo
Uloženka 5,50 € 4,99 € zadarmo
DPD ParcelShop 5,50 € 4,99 € zadarmo
Výdajné miesto - FLOMAT 0,50 € zadarmo zadarmo

Ceny zaplatenia

Hodnota objednávky
do 100 Sk do 6 000 Kč od 6 000 Sk
Online platba kartou 5 € zadarmo zadarmo
Bankový prevod - platba vopred 5 € zadarmo zadarmo
Dobierka - zásielková spoločnosť 1,30 € 1,30 € 0,99 €
Hotovo - DPD ParcelShop 1,30 € 0,50 € 5 €
Hotovo - Uloženka 1,30 € 0,50 € 5 €
Hotovo - FLOMAT 5 € zadarmo zadarmo

Spôsoby doručenia

Osobný odber - FLOMAT

Niektoré tovary je možné po telefonickom dohovore vyzdvihnúť na adrese FLOMAT sro, Zlepšovateľov 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka v pracovné dni od 8:00 do 16:00. Osobný odber umožňujeme iba pre objemný tovar . Pred vyzdvihnutím tovaru počkajte na email a SMS správu s potvrdením! Nie vždy je tovar pripravený okamžite po objednaní. Pokiaľ si tovar nevyzdvihnete do 5 pracovných dní od doručenia emailu a SMS správy, bude Vás kontaktovať náš pracovník. Pokiaľ viete, že tovar nestihnete v tomto čase vyzdvihnúť, kontaktujte nás.

Osobný odber - Uloženka

Balík je spravidla doručený nasledujúci pracovný deň od podania (o podaní budete nami informovaní emailom a SMS správou z nášho eshopu) na Vami vybranú Uloženku, kde bude čakať na vyzdvihnutie. Výber Uloženky vykonáte pri objednávke, kde Vám zároveň ukážeme adresu a prevádzkovú dobu. Akonáhle bude tovar na Uloženke pripravený na osobný odber, budete informovaní emailom a SMS správou priamo Uloženkou . Balík od tej doby bude na Uloženke uložený po dobu 3 pracovných dní, než bude odoslaný späť k nám. Pokiaľ viete, že tovar nestihnete v túto dobu vyzdvihnúť, kontaktujte nás, pokúsime sa dobu predĺžiť. Pred vyzdvihnutím tovaru počkajte na email a SMS správu s potvrdením priamo od Uloženky ! Nie vždy je tovar pripravený okamžite po objednaní.

Pretože Uloženka má obmedzenú veľkosť balíka na 80 x 60 x 42 cm a hmotnosť do 20 kg, vyhradzujeme si právo zmeniť spôsob dopravy. Zmenu budeme samozrejme konzultovať s Vami telefonicky alebo emailom.

Viac informácií a napr. fota jednotlivých Uloženiek nájdete na www.ulozenka.cz .

Osobný odber - Uloženka - DPD ParcelShop

Balík je spravidla doručený nasledujúci pracovný deň od podania (o podaní budete nami informovaní emailom a SMS správou z nášho eshopu) na Vami vybrané partnerské miesto Uloženky, kde bude čakať na vyzdvihnutie. Výber partnerského miesta Uloženky vykonáte pri objednávke, kde Vám zároveň ukážeme adresu a prevádzkovú dobu. Akonáhle bude tovar pripravený na osobný odber, budete informovaní emailom a SMS správou priamo Uloženkou . Balík od tej doby bude na Uloženke uložený po dobu 3 pracovných dní, než bude odoslaný späť k nám. Pokiaľ viete, že tovar nestihnete v túto dobu vyzdvihnúť, kontaktujte nás, pokúsime sa dobu predĺžiť. Pred vyzdvihnutím tovaru počkajte na email a SMS správu s potvrdením priamo od Uloženky ! Nie vždy je tovar pripravený okamžite po objednaní.

Pretože Uloženka má obmedzenú veľkosť balíka na 80 x 60 x 42 cm a hmotnosť do 20 kg, vyhradzujeme si právo zmeniť spôsob dopravy. Zmenu budeme samozrejme konzultovať s Vami telefonicky alebo emailom.

Viac informácií o jednotlivých partnerských miestach Uloženky nájdete na www.ulozenka.cz .

Slovenská pošta - Balík Na poštu

Balík bude doručený nasledujúci pracovný deň od podania (o podaní budete nami informovaní emailom a SMS správou z nášho eshopu) na Vami vybranú pobočku Slovenskej pošty, kde bude čakať na vyzdvihnutie. Pobočku vyberiete počas vyplňovania objednávky zadaním okresu alebo PSČ do vyhľadávacieho políčka. Akonáhle bude tovar na pobočke pripravený, Slovenská pošta Vám zašle SMS správu a email, že si môžete balík vyzdvihnúť. Pred vyzdvihnutím tovaru počkajte na email a SMS správu s potvrdením priamo od Slovenskej pošty ! Nie vždy je tovar pripravený okamžite po objednaní.

Slovenská pošta - Balík Do ruky

Balík Vám bude doručený nasledujúci pracovný deň od podania na Vami zadanú adresu. V deň podania (o podaní budete nami informovaní emailom a SMS správou z nášho eshopu) môžete na tejto adrese zmeniť termín a adresu doručenia zásielky. Slovenská pošta Vás bude informovať pomocou SMS správy a emailu, kedy bude balík doručený.

V prípade, že aj napriek všetkej snahe o doručenie balíka bude pokus o doručenie neúspešný, je zásielka uložená na najbližšej ukladacej pošte. O uložení zásielky budete informovaní papierovým oznámením do poštovej schránky a SMS správou alebo emailom. Balík tak bude uložený na najbližšej pošte po dobu 7 kalendárnych dní, kým bude odoslaný späť k nám. Môžete ale poštu požiadať o opakované doručenie zásielky v určitý deň alebo predĺženie úložnej doby. Bližšie informácie nájdete na webe Slovenskej pošty na tejto adrese .

Súkromný prepravca

Spolupracujeme s dvoma súkromnými prepravnými spoločnosťami Geis Parcel SK sro a PPL SK sro Výber prepravcu vykonávame na základe rozmerov a hmotnosti tovaru, času doručenia a spôsobu zaplatenia.

GEIS

GEIS rozváža balíky na Vami zadanú adresu v pracovné dni od 8:00 do 18:00. Výhodou GEIS je, že Vám vodič telefonicky alebo pomocou SMS správy oznámi približný čas doručenia. Koľkokrát je aj možné sa s vodičom dohovoriť individuálne. Nie je to však jeho povinnosťou! U vodiča GEIS môžete zaplatiť v hotovosti aj platobnou kartou, pokiaľ ste zvolili platbu pri prevzatí tovaru. Pokiaľ Vás vodič nezastihne, pokúsi sa doručiť balík v náhradnom termíne. Medzitým aj potom je ešte nejaký čas balík uložený na najbližšom depe, než je odoslaný späť k nám.

PPL

PPL rozváža balíky na Vami zadanú adresu v pracovné dni od 8:00 do 18:00. Výhodou PPL je, že Vám vodič telefonicky alebo pomocou SMS správy oznámi približný čas doručenia. Koľkokrát je aj možné sa s vodičom dohovoriť individuálne. Nie je to však jeho povinnosťou! U vodiča PPL môžete zaplatiť v hotovosti aj platobnou kartou, pokiaľ ste zvolili platbu pri prevzatí tovaru. Pokiaľ Vás vodič nezastihne, pokúsi sa doručiť balík v náhradnom termíne. Medzitým aj potom je ešte nejaký čas balík uložený na najbližšom depe, než je odoslaný späť k nám. PPL ponúka možnosť doručenia tovaru vo večernom čase od 17:00 do 21:00. Táto služba je poskytovaná iba pre doručenie súkromnej osobe a len pre vybrané PSČ, ktorých zoznam nájdete na tejto adrese .

Ďalšie užitočné informácie

Individuálna doprava

Dostupné spôsoby doručenia Vám ponúkneme počas objednávky. Napriek tomu pre konkrétnu objednávku nemusia byť dostupné všetky spôsoby doručenia. Pokiaľ sa jedná o veľmi rozmerný alebo veľmi ťažký tovar, napr. stajňové rohože na troch paletách, môže Vás kontaktovať náš pracovník ohľadom individuálnej dopravy. V tomto prípade môže byť cena za dopravu iná, než bola uvedená počas objednávky.

Môže sa tiež stať, že Vás po odoslaní objednávky bude kontaktovať náš pracovník a navrhne iný, spravidla vhodnejší spôsob dopravy.

Cena a spôsob dopravy sa riešia individuálne pri presiahnutí týchto rozmerov alebo hmotnosti:

Rozmery Dĺžka Súčet obvodu a dĺžky Hmotnosť
Osobný odber - Uloženka - max. 1 m max. 1,75 m max. 20 kg
Osobný odber - Uloženka - DPD ParcelShop - max. 1 m max. 1,75 m max. 20 kg
Slovenská pošta - max. 1,8 m max. 2,4 m max. 50 kg
GEIS šírka 0,8 mx výška 0,6 mx dĺžka 2 m max. 2 m max. 3 m max. 50 kg
PPL šírka 0,6 mx výška 0,6 mx dĺžka 1,2 m max. 1,2 m max. 3,6 m max. 31,5 kg

Prevzatie zásielky

Kontrola funkčnosti výrobku pri prevzatí zásielky od prepravcu nie je možná.

Pri príjme zásielky od prepravcu skontrolujte obal aj obsah zásielky, najlepšie pred vodičom. Pokiaľ je obal alebo obsah zásielky poškodený, tovar nepreberajte! Pokiaľ nie je možnosť skontrolovať obsah zásielky pri doručení pred vodičom, urobte tak v čo najkratšom možnom termíne doma alebo vo firme. Pokiaľ zistíte poškodenie zásielky až po prevzatí od prepravcu, bezodkladne nás max. do 48 hodín informujte. Zároveň nahláste škodu aj prepravcovi.

Kedy tovar dostanem?

Termín nájdete v detaile tovaru. Spravidla sú dodacie lehoty kratšie, ale pre istotu si nechávame časovú rezervu. Pokiaľ by malo dôjsť k predĺženiu dodacej lehoty, naši pracovníci Vás budú vždy kontaktovať.

Spôsoby zaplatenia

Platobná karta

Akonáhle dokončíte objednávku, budete presmerovaní na platobnú bránu, kde vykonáte platbu Vami zvolenou platobnou kartou. Po úspešnom zaplatení budete presmerovaný späť na eshop, kde Vám zobrazíme potvrdenie. Platba kartou cez platobnú bránu GP webpay je jedna z najrýchlejších možností ako zaplatiť za tovar a tým urýchliť vybavenie objednávky. Môžete zaplatiť platobnou kartou MasterCard, VISA alebo Diners Club.

Pri tomto spôsobe platenia vystavujeme po odoslaní objednávky automaticky zálohovú faktúru .

Pokiaľ počas platobného procesu dôjde k chybe a nebudete si istí, že platba prebehla korektne, kontaktujte nás. Platbu overíme a oznámime Vám ako postupovať ďalej.

Bankový prevod

Pokiaľ v košíku zvolíte platbu klasickým bankovým prevodom, po odoslaní objednávky Vám budú zobrazené údaje potrebné pre prevod (číslo účtu a variabilný symbol). Tieto informácie Vám taktiež zašleme na email ihneď po prijatí objednávky našim automatickým systémom. Vyčkajte potvrdenie objednávky našim zamestnancom a potom platbu uhraďte na náš bankový účet. Pred odoslaním platby si skontrolujte variabilný symbol! Pokiaľ bude zadaný zle, objednávka sa nám nespáruje a môže dôjsť k predĺženiu lehoty dodania tovaru!

Pri tomto spôsobe platenia vystavujeme po odoslaní objednávky automaticky zálohovú faktúru .

Pri platbe prevodom môže byť termín dodania ovplyvnený termínom uhradenia platby (tovar expedujeme až po pripísaní platby na náš účet).

Hotovo - FLOMAT

Zaplatiť v hotovosti môžete pri osobnom vyzdvihnutí tovaru na našom výdajnom mieste na adrese FLOMAT sro, Zlepšovateľov 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka v pracovné dni od 8:00 do 16:00.

Hotovo - Uloženka

Zaplatiť v hotovosti môžete pri osobnom vyzdvihnutí tovaru na pobočke Uloženky.

Hotovo - Uloženka - DPD ParcelShop

Zaplatiť v hotovosti môžete pri osobnom vyzdvihnutí tovaru na partnerskej pobočke Uloženky.

Hotovo - Slovenská pošta

Zaplatiť v hotovosti môžete pri osobnom vyzdvihnutí tovaru na pobočke Slovenskej pošty.

Dobierka

Dobierka zaručuje jeden z najrýchlejších spôsobov doručenia, pretože nečakáme napr. na uskutočnený bankový prevod, ale pokiaľ tovar máme skladom, okamžite expedujeme.

Dobierka - Platba v hotovosti

Tovar zaplatíte pri prevzatí balíka v hotovosti vodičovi. Na urýchlenie odovzdania zásielky si pripravte, najlepšie presne, potrebný obnos. Niektorí dopravcovia umožňujú aj platbu platobnou kartou, ale odporúčame sa na túto možnosť nespoliehať. Nie všetci vodiči sú vybavení platobným terminálom.

Ďalšie užitočné informácie

Zálohová faktúra

Pokiaľ ste pri objednávke zvolili platbu bankovým prevodom alebo platobnou kartou, zálohová faktúra Vám bude automaticky vystavená.

Faktúra

Faktúra (daňový doklad) je súčasťou zásielky. Pokiaľ faktúra v zásielke nie je, môže Vám prísť poštou v najbližších dňoch po obdržaní tovaru. Pokiaľ faktúra nedôjde ani poštou, kontaktujte nás a my Vám ju zašleme znova. Faktúru sme schopní zaslať aj elektronickou poštou, teda emailom.

Doprava a platba

+420 733 641 461

Copyright © 2017-2024 FLOMAT s.r.o., všetky práva vyhradené. Kopírovanie akéhokoľvek obsahu bez súhlasu autora stránok zakázané. Produkty posielame po celej Slovensku, napr.: Bratislava, Košice, Prešov, Nitra, Žilina, Banská Bystrica, Trnava, Martin, Trenčín, Poprad. Okrem Slovenska pôsobíme v týchto krajinách: AT, BE, BG, CZ, DE, DK, EE, HR, HU, LT, LV, NL, PL, RO, SE, SI, SK.
Internetový obchod, maloobchod, veľkoobchod. Produkty značky FLOMA®. Mapa stránok.